مقالات آرشیو خبر ها
رونالدو در مسیر یك ماجرای عاشقانه جدید

رونالدو در مسیر یك ماجرای عاشقانه جدید

 

روزنامه‌نگار میلانی اما نزدیك به باشگاه یوونتوس در جدیدترین یادداشتش با اشاره به شكل‌گیری شخصیت یوونتوسیِ رونالدو در این باشگاه، این بازیكن را در مسیر مبدل شدن به یكی از اعضای ماندگار در خانواده بزرگ یوونتوس دانست.

 

ماسیمو پاوان روزنامه‌نگار و خبرنگار tuttojuve در این یادداشتِ خواندنی نوشته است:

 

گذری بر پست‌هایی كه از سوی كریستیانو رونالدو در شبكه‌های اجتماعی این بازیكن پرتغالی منتشر می‌شود، به وضوح علاقه و رضایت او را از حضور در یوونتوس نشان می‌دهد. به عنوان مثال اشتراك تصویر هیجان پس از گلزنی‌اش در دیدار مقابل میلان یكی از آخرین نمونه‌های این موضوع است.

 

او برای موفقیت اهداف عجیب و غریب در نظر نمی‌گیرد. شیوه رونالدو تركیبی ساده و پارادوكسیكال از سادگی در عین پیچیدگی است. قدرت، فرصت‌طلبی و خوش‌بینی برای رسیدن به اهداف.

 

هرچند او مرد چالش‌های سخت است اما هرگز اهدافِ ساده و در دسترس را نیز نادیده نمی‌گیرد. او فرشته عذاب مدافعان در محوطه جریمه و استاد شگفت‌زده كردن تماشاگران فوتبال با حركاتش است. كریستیانو افسانه‌ساز گل‌های زیبا و یادگاری است اما فرصت‌هایی شبیه آنچه در بازی با میلان نصیبش شد را نیز رد نمی‌كند. تك‌تیرانداز این روزهای یوونتوس بی‌تردید او است.

 

رونالدو هفته به هفته بیشتر عاشق یوونتوس می‌شود چون می‌داند برای موفقیت با بیانكونری، شرط نخست عاشق بانوی پیر شدن است. در روزهایی كه او لحظه به لحظه یك یوونتوسی متعصب می‌شود، به نظر می‌رسد داستان او و باشگاه سابقش (رئال‌مادرید) كم‌كم به یك خاطره شیرین و قدیمی تبدیل خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: